Deze learning journey is gebaseerd op de theorie van John Hattie en Shirley Clarke. Je frist basiskennis kort op en je verdiept je kennis aangaande leerkaders, feedbackrelaties en feedback tijdens en na de les. Je doet onderzoek in jouw eigen praktijk naar de kracht van feedback en de impact daarvan op het leren van de leerlingen.
De learning journey bestaat uit onderdelen die je, voornamelijk zelfstandig, doorloopt met behulp van een digitaal platform en uit een online en drie fysieke bijeenkomsten.
Voor een succesvolle deelname aan deze learning journey is het van belang dat je over voldoende digitale vaardigheden beschikt en dat je over voldoende zelfdiscipline beschikt om alle online opdrachten te doorlopen als voorbereiding voor iedere fysieke bijeenkomsten.
De essenties
- Leer in één dag hoe je vergaderingen effectief kunt invullen.
- Breng betere besluitvorming & meer betrokkenheid in je vergaderingen.
- Zie vergaderingen als plaats om samen te leren, met elkaar te praten over gezamenlijke problemen en oplossingen.
Werkwijze
Blended: via online platform, Teams en fysiek.
Doelstelling
- Ik ken de theorie van feedbackkaders, cultuur en relaties.
- Ik kan de theorie toepassen in mijn praktijk om mijn impact op het leren van de leerlingen verder te vergroten.
Doelgroep
Leraren basis- en voortgezet onderwijs
Literatuur
Inbegrepen in de prijs, de volgende uitgave: Feedback om leren zichtbaar te maken