Over Bazalt Groep
Werken bij Bazalt Groep
Medewerkers
Formulieren
Contact
Menu
Home
Thema's
Als leren anders gaat
Een stimulerende start
Een zee aan kansen
Krachtig voor de klas
Leidinggeven met impact
Het leren optimaliseren
Stevig in hun schoenen
Webshop
Boeken & uitgaven
KIJK! licentie
Horen zien en schrijven licentie
Academie
Over Bazalt Groep
Werken bij Bazalt Groep
Medewerkers
Formulieren
Contact
Zoeken
Sluiten
Aanbod
Sector
Buitenschoolse opvang
Jonge Kind
MBO
Primair onderwijs (PO)
Voortgezet onderwijs (VO)
Doelgroep
Besturen
Bouwcoördinatoren
Directeuren PO
Directeuren VO
Docenten VO
Intern begeleiders PO
Leerlingen
Leraren PO
Leraren PO groep 1-2
Leraren PO groep 3
Pedagogisch medewerkers
Rekencoördinatoren
Taalcoördinatoren
Soort aanbod
Begeleiding
Coaching
E-Learning
Implementatie
Introductiesessie
Ondersteuning
Onderzoek
Opleiding
Training
Traject
Workshop
Thema
Als leren anders gaat
Een stimulerende start
Een zee aan kansen
Krachtig voor de klas
Leidinggeven met impact
Stevig in hun schoenen
Het leren optimaliseren
Formatief evalueren
HET LEREN OPTIMALISEREN
Formatief evalueren Blended
HET LEREN OPTIMALISEREN
Leren zichtbaar maken – De Grondslag
HET LEREN OPTIMALISEREN
Leren zichtbaar maken – Voor leraren (VLAT)
HET LEREN OPTIMALISEREN
Leren Zichtbaar Maken – Bewijs in actie
HET LEREN OPTIMALISEREN
Leren zichtbaar maken – SOLO TAXONOMIE
HET LEREN OPTIMALISEREN
Professionele Leergemeenschap
LEIDINGGEVEN MET IMPACT en nog 1 thema
Begeleiding Lesson Study
HET LEREN OPTIMALISEREN
Training Kleuter PDO en Intervisie PDO
HET LEREN OPTIMALISEREN
Leren anders organiseren
HET LEREN OPTIMALISEREN
De Leeruitdaging voor jonge kinderen
HET LEREN OPTIMALISEREN
Leren zichtbaar maken – De zichtbaar lerende leerling
HET LEREN OPTIMALISEREN
1
2
Volgende